COVID-19

Актуална информация за клиенти на Випнет

Въпреки създалата се ситуация и въведеното извънредно положение в България от 13.03.2020 г., бихме искали да ви уведомим, че безопасността, както на вас – нашите клиенти, така и на нашите служители, са приоритет за нас. В този момент е изключително важно да се адаптираме към ситуацията, да бъдем отговорни и разумни и да обединим усилията си в една посока – здравето на всички нас.

 Уверяваме ви, че продължаваме работата си със същите темпове, както досега. Бихме искали да споделим с вас мерките, които предприехме, както и няколко препоръки как да повишим нивото на безопасност:

1. Нашите търговски обекти са с ограничен достъп за външни лица като са организирани гишета за обслужване на клиенти. Молим всички хора да се съобразяват максимално с обстановката и да спазват необходимата дистанция един от друг и от обслужващия ни персонал. Външни лица не се допускат по никакви причини в нашите обекти!

2. Организирана е дезинфекция на всички наши обекти. Персоналът е снабден с предпазни средства, дезинфектанти и сапуни.

3. Контакта ни с клиенти е под строг контрол и са взети всички предпазни мерки:

 – присъединяването на нови абонати се извършва от колеги с нужните предпазни средства;

 – при посещения на абонати – колегите изпратени на адрес са инструктирани да работят и спазват необходимата дистанция и да вземат всички предпазни мерки;

– при посещения на абонати под карантина – правим всичко възможно да съдействаме по телефона, а когато се налага, доставяме оборудване до адреса на клиента и го предаваме с подробни инструкции за монтаж;

4. Направили сме организация възможно най-голяма част от нашия персонал да работи надомно, без да се налага да излизат от домовете си. 

5. Всички наши обекти ще работят с клиенти с нормалното им работно време.

6. Напомняме, че имате възможност за заплащане на месечните ви такси по следните безкасови начини:

 

 – През нашия сайт с партньорството на epay.bg: НАТИСНЕТЕ ТУК– за достъп е 

необходим КИН, който ако не знаете можете да получите по телефона от нашите служители. След като достъпите клиентската част от сайта е необходимо да изберете „плати онлайн“, където ще можете да изберете услугата, която желаете да заплатите и период. Хубаво е да имате предвид, че ако желаете да се възползвате от промоция „5 за 6“ трябва да изберете плащане за 6 месеца, а системата ще таксува автоматично само 5. Същото е при „10 за 12“ – избирате 12, но заплащате 10. След като сте направили вашия избор и изберете бутон „напред“ ще видите описание на избора ви за преглед и потвърждение. Необходимо е да изберете бутон „ePay.bg“ за да бъдете прехвърлени към сайта на epay.bg, където можете да завършите плащането. След потвърждаване на плащането от системата на epay.bg то напълно автоматично се отчита от нашия билинг и не е необходимо никакво друго действие! При всякакви затруднения можете да се свържете с нас за съдействие.

 

– С банков превод на някоя от нашите банкови сметки:

FIBANK IBAN: BG68FINV91501017227717 BIC/ SWIFT: FINVBGSF

POSTBANK IBAN: BG65BPBI79471064068301 BIC/ SWIFT: BPBIBGSF

 

Моля, задължително да упоменете в платежното нареждане поне един от следните идентефикатори: КИН (клиентски номер); Адрес, за който плащате; Имена на титуляра. Желателно е след направен превод да ни изпратите копие от платежно нареждане на email: internet@vipnet.bg с цел по-бързо да го отразим в нашия билинг;

 

 – Можете също така да заплатите месечната си такса във всеки офис на Easypay ако посещавате такъв по друг повод. Там също ще ви бъде необходим КИН и плащането ще бъде отразено автоматично веднага при нас;

7. Напомняме, че вече имате възможност еднократно да удължите изтекла услуга за период от 10 дни, които ще бъдат приспаднати от следващата ви месечна такса. Ако сте поставени под карантина и нямате възможност да заплатите по безкасов начин, моля да се свържете с нас по телефона за да удължим допълнително периода и да не останете без услуга.

 

Ние разбираме нашата сериозна отговорност пред всички вас, които сте избрали да ни се доверите като доставчик на услуги и ви уверяваме, че няма да спрем да работим и да се отзоваваме на всички ваши сигнали. Гарантирали сме капацитети, които могат да издържат на многократно повишение на трафика и нямаме никакви притеснения, въпреки че от въвеждането на извънредното положение вече се наблюдава повишение на трафика с над 20% от обичайното – нашата мрежа може да издържи много повече без да почувствате никакво влошаване на услугите. Въпреки това е възможно да се появят локални натоварвания, които ние следим постоянно на живо в нашата система за наблюдение и имаме техническа възможност да реагираме веднага. Молим ви да се съобразявате с наложената карантина и ограниченията, които се налагат за спирането на проникването на вируса – пазете на първо място себе си и семействата си, пазете и нашите колеги, пазете и всички други хора, които не могат да се изолират и да си останат по домовете защото трябва да работят за да имаме всички ние нормален живот, достъп до продукти, здравеопазване, услуги и сигурност!

 

Бъдете здрави,

 

Екипът на ВИПНЕТ!