Как да платя онлайн?

Банкови сметки на "ВИПНЕТ ТРЕЙД" ЕООД

FIBANK: BG68FINV91501017227717 | BIC/SWIFT: FINVBGSF

POSTBANK: BG65BPBI79471064068301 | BIC/SWIFT: BPBIBGSF

Банкови сметки на "ВИПНЕТ ТРЕЙД" ЕООД

POSTBANK:
BG65BPBI79471064068301
BIC/SWIFT: BPBIBGSF

FIBANK:
BG68FINV91501017227717
BIC/SWIFT: FINVBGSF

За да използвате "Моят VIPNET" трябва да имате регистрация в www.epay.bg, тъй като използваме системата на ePay, като платежен процесор. През "Моят VIPNET" НЕ може да се плати с дебитна/кредитна карта.

Клиентският номер може да откриете като влезете в Моят "VIPNET" от адреса на който ползвате услугата на VIPNET, ще бъде предварително зареден на вашият екран.

Първоначалната регистрация се прави, като сте на адреса на който е регистрирана услугата, първата парола която добавите ще бъде запаметена и след това ще може да влезете без значение от адреса на който се намирате.

Ако изпитвате затруднения или сте забравили паролата, винаги може да се свържете с нас. В случай на забравена парола, ще трябва титуляра на услугата да се свърже с нас, за да бъде нулирана.

Трябва да сте регистрирани в сайта на www.ePay.bg, може да ни откриете в секция "Интернет доставчици/Internet Providers, под името "Випнет Трейд" ЕООД/Vipnet Trade EOOD.

Клиентският номер може да откриете като влезете в Моят "VIPNET" от адреса на който ползвате услугата на VIPNET, ще бъде предварително зареден на вашият екран. В случай, че нямате възможност да го проверите на място, може да се свържете с нас, ние ще го продиктуваме по телефона.

Може да използвате мобилно банкиране, чрез телефон или компютър, като направите директен превод по наша банкова сметка.

В полето на "Сметка" изписвате нашата банкова сметка(една от двете посочени по-горе),  в полето "Име на получател" изписавате "Випнет Трейд" ЕООД, в полето "Сума" въвеждате месечната Ви такса, в полето "Основание" задължително въвеждате един от трите индектификатора - клиентски номер, адрес на който е регистрирана услугата или имената на титуляра.

Банковите преводи може да отнемат от 3-5 работни дни за да бъдат обработени от банките, затова Ви молим да ни изпращате копие от транзакцията на internet@vipnet.bg, за да можем да активираме услутата веднага. Преводите се обработват само в работни дни.

Ако не сте сигурни, точната сума на месечната такса, която трябва да преведете, винаги може да се свържете с нас!

Може да използвате мобилно банкиране, чрез телефон или компютър, като отворите меню "Битови сметки" и ни потърсите като "Випнет" в категория "Телекоми", системата ще поиска клиентски номер. Възможно е да има разлики в имената на категориите в различните приложения.

Клиентският номер може да откриете като влезете в Моят "VIPNET" от адреса на който ползвате услугата на VIPNET, ще бъде предварително зареден на вашият екран. В случай, че нямате възможност да го проверите на място, може да се свържете с нас, ние ще го продиктуваме по телефона.

Scroll to Top